25 Ocak 2010 Pazartesi

Beklenen Kişi??


İlk zamanlarda Fatih Hocanın milli takımdaki görevinden istifa etmesinin üstünden uzun zaman geçmesine ve hatta aday olarakda tek tük isim telafuz edilmesine rağmen halen bir gelişme olmamasına endişeleniyordum fakat şuanda kuşkulanmaya başladım. Demekki akıllarda bir isim var ve o kişi bekleniyor.

Ön plana çıkan aday Trapattoni: (Bu şartlarda imzalanırsa cidden ayıp)
Türk Milli takımının başına geçmesi durumunda yıllık 3.2 milyon Euro kendisine, 800 bin Euro da 3 yabancı yardımcısına istedi. Tecrübeli hoca ayrıca Türkiye Futbol Federasyonu'ndan, milli takımın başında olduğu sürece 5 yıldızlı bir otelde konaklama, limuzin araba, deplasmanlara gidişlerde özel uçak, limitsiz kredi kartı harcaması, istediği an İtalya'ya gitmek için 1. sınıf uçak bileti ve İsviçreli menajerlik firmasına ödenecek olan yüzde 10 komisyon şartı koştu.

İstekli aday Yılmaz Vural: (Kendisi çok istekli ama ama ama ??? )
Anlaşılan Yılmaz Hoca üç büyüklerden umudunu kesmiş. "25 yıldır bu ligde çalışıyorum. Eğitimim var. Yabancı dilim var. Bize verilen imkanlarla neler yaptığımız belli. Milli takıma çok futbolcu yetiştirdik.Ben kendimi aday görüyorum, ama bir tane gazetede adımız geçmiyor. Demek ki işin uzmanlık boyutuna bakılmıyor. Yeteri kadar deneyim isteniyorsa tecrübeliyim. Avrupa'yı biliyorum. Daha düne kadar bu ülkede pro lisans sahibi olan sadece bendim. Bu ülkeyi benden daha iyi tanıyan biri olabilir mi? İki tane akademi bitirmişliğim var. Yabancı istiyorlarsa, ben aynı zamanda Alman vatandaşıyım."

Beklenen aday Mustafa Denizli: (Tamamen kendi yorumum)
Sezon başında zoraki görevde kalan, başkanın eleştirilen milyon dolarlık Tabata'sını oynatmayan hatta son dönemde oynamayan bir Beşiktaş. Seçim sonrası başkan koltuğunda kalırsa Mustafa hoca ile yola devam etmeyecektir. Seçim sonucunda başkan değişirse yeni hoca yeni bir yapılanma isteyecektir. Bunlar göz önüne alındığında ve diğer adaylara bakıldığında Bay Mustafa'yı milli takımın başında görmek isteyenlerin azımsanmayacak kadar çok olduğunu görebiliriz. Mustafa hoca mı gelir bilemiyorum ama seçime 1 hafta kaldığına göre sanki milli takımın hocasıda önümüzdeki 2 haftalık süreçde belli olacak gibime geliyor. Hayırlısı...

Hiç yorum yok: