18 Nisan 2010 Pazar

18.04.2010 Fenerbahçe-Beşiktaş J.K.


.
Cumartesi gecesi eğlence amaçlı Taksim yapınca doğal olarak eve giriş saatim sabaha doğru 04:30 olunca maç sabahı haliyle kalkması da ayrı bir zor oluyor. Bütün hafta saatin alarmı ile uyanmanın illetini, daha bir uykusuz olmama rağmen pazar sabahı tatlı bir ses olarak algılayarak uyanmamnın tek sebebi Beşiktaş olması herşeyi açıklıyor.
.
Bir ilk bahar sabahı odama vuran güneş ile uyandıkdan sonra güzel bir kahvaltı, göz ucuyla okunan gazete sayfaları ve bir iki kelime yazalım bloga da klasikleşsin "maç sabahı" yazıları havasında oturdum klavyenin başına.. Para kazanacağım iş olsa uğraşmam elbette aklıma direk geçen senelerde haykırarak söylediğimiz bu sene aklımızdan geçen tezahürat geliyor hemen "deli diyorlar bana" ..
.
Bilet hazır,hava güzel, toplu gidiş olur mu olmaz mı bilemiyorum şuanda fakat akşam ki maça hazırız. Eski günlerde ki gibi yarı yarıya olmasada derbi tribünleri genede zevkli olabiliyor Kadıköy deplasmanları.. Bilhassa fotoğradaki gibi toplu gidiş olduğu zaman. Pankartı güzelce katladım, ipini kontrol ettim. Blogada bir iki satır karaladık artık bana müsade... Bakalım Haydarpaşa'ya yürürken keyiflimi üzgünmü olacağız??

Hiç yorum yok: