19 Kasım 2010 Cuma

Dünyada Tek Değilmişim...


.
Yabancı bir forumun başlıklarını, fotoğraflarını kurcalarak dolaşırken karşıma yarı karton yarı legodan yapılmış tribün,stadyum maketleri olan fotoğraflar çıktı. İlk önce gözlerime pek inanamadım. İlk defa bu tarz çalışmalar görüyordum. Fotoğrafları ve forumda yazılanları incelemeye başladım ve incelerken yüzümde tatlı bir tebessüm oluştu çünkü ilkokul yıllarında benimde bu tarz çalışmalarım olmuştu. Demek ki yalnız değildim ve dünyada benim gibi tribün manyakları vardı. :)


.
İlk zamanlar çok basit bir şekilde kendimce yaptığım tribün maketlerinin yerini zamanla Beşiktaş İnönü stadyumun benzerini yapma arzusu almıştı. İlk başlarda pek başarılı olamasamda karton,makas,uhu ve boyaların yardımı ile deneye deneye sonunda kapalı tribünümüze benzetmeyi başarmıştım. Tabii bu çalışmamı babamın evdeki 36'lık Kodak makinası ile ölümsüzleştirmiş ve yıllardır özenle saklamıştım. Yukarıdaki fotoğraflar sayesinde ara ara bakarak nostalji yaptığım fotoğrafların artık gün yüzüne çıkıp paylaşılmasının vakti geldiğini farkettim.

Yabancı tribüncülerin yukarıda 4 fotoğrafını yayınladığım eserlerini yaparlarkenki yaşları neydi bilemiyorum ama bizim evde pek lego olmadığı 80'li yılların sonlarında kendi ellerimle yaptığım eserimin çok daha güzel olduğunu varsayarak gurur duyuyorum. :))



Not: Tribünleri bayraklar ile süslediğim zamanlar da oluyordu. Malesef elimde sadece 2 fotoğraf var... :((

Hiç yorum yok: