2 Ocak 2013 Çarşamba

The UK Diary - 3

Milwall - Swensa City maç anısı devam..

Akabinde kendimi ana cadde üzerindeki pubların önünde buldum. "Girsem mi girmesem mi ?" korkuyorum ciddi ciddi, ama dedim burası İngiltere adamlar hela deliklerine kadar kamera ile izliyor, bir şey yapamazlar dedim. Geçmiş zaman adını hatırlamıyorum, milyon tane bara girip çıkınca hepsi de birbirinin aynısı olunca insan pek hatırlamıyor. İçerisi ana baba günü, hepsi yarma. Hayatımda bu kadar iri adamları hiç bir arada görmemiştim. Hepsi kel, hepsi traşlı, o alkol parfüm karışımı güzel koku sarmış etrafı, çok severim o kokuyu... Herkes aşırı yüksek sesle konuşuyor, kahkahalar atıyor, çok anlamıyorum, ağır bir argo paso küfür. Bara bira almaya doğru ilerlerken gözleri montuma takılıyor, çözmeye çalışıyorlar heralde ama pis kesmiyorlar. Hani böyle hissedersin ya "ulan bu adamlar çok tehlikeli dikizliyor saracaklar mı" diye, o hisse kapılmıyorum yani. İki bira içiyorum, birkaç eleman tanıyor armadan, çok az İngiliz meraklıdır kendi ülkeleri dışındaki futbola, şaşırdım doğrusu. Stada doğru yürümeye başlıyor insanlar, ilginç bir şekilde çok karanlık sokaklar, ilk defa görüyorum böyle bir yer, acaba diyorum "bir yerde kıstırabilir miyiz Swensa'lıları?" , yok arkadaş yok bir tane deplasmancı yok etrafta, hepsi filmlerde oluyor bunların 
..Ağa yok yani bir numara etraf sakin, maça bir saat falan vardı, dolanıyorum sürekli; sağlam tayfalar görmek için. İngiltere'de en büyük korsan ürün, rozet, bildiğin yakaya takılan rozet, yaşlı dayılar satıyor onları, her gittiğim statta bir tane alıyorum. Gittim dayıdan aldım bir tane, onun da kafası güzel, pek iş yok bugün diyor, taraftar da yok bu akşam diyor (taraftar yok mu!!! içeride 20.000 kişi vardı, tabi stat sanırım 30.000+ kapasiteli olduğu için az geliyor insanlara, hafta içi akşam saatinde, 2 orta sıra takımı maç yapıyor, ve statta 20.000 kişi var...) Yine her statta olduğu gibi bröşürler dağıtıyorlar maç günüyle takımla ilgili falan. Baktım haftaya Leeds United deplasmanı var, ulan gitsem ne güzel olur diyorum şu heriflerle. Yani işten güçten öyle internete de çok fazla vaktim olmuyor ki, oturayım forumlarını bulayım kurcalayayım kontağa geçelim semtlerle falan o kadar vaktim olmuyor malesef o işlere...

Hiç yorum yok: