6 Mayıs 2010 Perşembe

Borçlu Listesi


.
Zaman zaman Beşiktaş'ın mali olarak borcu konuşulurken ben de kendi adıma Beşiktaş'a fiili olarak borçlu olanların listesini çıkarttım bu sezon için. Yüksek bonservis bedeliyle yuvaya geri dönen Nihat Kahveci bu listenin başında yer alıyor. Hem bonservisi hem de kendi ücreti kulübün cebini yaksa da golleriyle taraftarın yüreğini ılıştıramadı Nihat. Nobre de yoktu bu sene. Kah sakatlıklar, kah formsuzluklarla uğraşırken bir de oğlunun hastalığı ile morali bozulan Nobre hatırı sayılır miktarda yıllık ücret almasına karşın bir elin parmakları kadar bile gol atmadı bu sezon. Son olarak Holosko. Beşiktaş'a vereceklerinin kesinlikle bundan çok daha fazlası olduğuna inanıyorum. Dünya Kupası'nda üstün bir perfomans gösterip iyi bir talibi çıkar, yönetim de satarsa fiili olarak seneye ödemesini beklediğimiz borcunu maddi olarak erkenden ödemiş olur ki benim tercihim bu değildir.
.
Seneye Bobo'nun yanında üç tane hazır kıta forvettir görmek istediğim. Allah sakatlık vermesin, kendileri de form durumlarını yüksek tutsun, bu sene en az gol yiyen takım sıralamasından sonra seneye de en çok gol atan takım sıralamasında üst sıralarda yer alalım.

Hiç yorum yok: