9 Şubat 2012 Perşembe

Dün ve Bugün'ü Özetleyen Fotoğraf


Fotoğraf çok zekice düşünülüp, hünerli bir el tarafından hazırlanmış. Görür görmez hoşuma gitti, yayınlanan blogdaki yorumları okuyunca çoğu kişinin belki de dikkat etmeyip detayı ve inceliği kaçırdığını farkettim. Öncelikle emeği geçenleri tebrik ederim. Efsane kaptanımız Rıza Çalımbay, Beşiktaş forması giyerken Beşiktaşlı olmuş biri olarak onun mütevaziliğini ve çalışkanlığını herzaman sevmiş disiplinine hayran olmuşumdur. Atom karıncanın kavisli ortalarını izleyerek büyüdüm, Beşiktaş'ımıza hoca olarak geldiğinde karizması olmadığı için istemeyenler oldu, başarısız oldu demek istemiyorum çünkü Y.Demirören başkanlığında kim gelirse gelsin başarılı olamadı,olamaz, olamayacakta. Sivasspor'un başında başarılı bir sezon geçiren hocamızın saçları belki beyazladı ama fotoğrafta gördüğümüz gibi siyah beyaz'a olan aşkını her zaman kalbinde taşıyacaktır. Maç ile ilgili birşey söylemek istemiyorum. Rıza aynı Rıza, Beşiktaş ise bir öyle bir böyle. Sayın başkanımız istifa etmediği sürece beni pek ilgilendirmiyor tabelada, ligdeki sıralamada.. Braga maçı dışında bu sezon benim için bitmiştir.

Hiç yorum yok: