18 Aralık 2010 Cumartesi

"Ukrayna'ya Deplasman Yapsak Mı?" Diyenlere


.
Kuralar çekildi; rakip Dinamo Kiev, ilk maç 17 Şubatta İstanbul, rövanş ise 24 Şubatta Kiev'de ve şimdiden sağda solda herkes "acaba Ukrayna'ya deplasman yapsak mı?" fiskosunda. Daha önce iki kez karşılaştığımızı hatırlıyorum. Çocukluğumda acı , gençliğimde ise tatlı hatıraları var. İnşallah bu seferki daha da tatlı geçer ve gülen taraf biz oluruz.

Tatlıdan kastım sahada galibiyetler, tribünlerde ise güzellikler. Saha dışında ise aman dikkat. Aman dikkat diyorum çünkü Ukrayna'da hanımlar şimdiden diken üstünde. Fotoğraf daha önce yapılan bir eylemden, eylemin konusu belli ve bu konu hiç hoş değil.

FEMEN adlı sivil toplum örgütünden bir temsilci bakın aynen şöyle demiş;
"sarhoş 'turistler' kentin ana caddesinde kızlara sarkıntılık yapıp, uygunsuz tekliflerde bulunuyor. Bir keresinde Türk bir gazeteciye, 'Eğer yabancılar sizin ülkenizde aynısını yapsalardı ne olurdu?' diye sordum. 'O turistler oradan çıkamazdı' dedi".... Kısacası kendine, yakınlarına, sevdiklerine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma, her zaman empati kur, çevrene saygılı ol.

Uzun lafın kısası ve deplasman yapmayı düşünen büyük taraftarımıza, hem kendimizi rezil etmemek hemde sadece Beşiktaş'ımızı desteklemek adına, Kiev'e gelmeyi düşünenler lütfen aklınız ve kalbiniz sadece Beşiktaş'ımızda olsun enerjimizi galibiyetler için harcayalım!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

CSKA Sofya deplasmanında Inönü'den yola çıkan 2 otobüsten birinin içindeydim.. Oradaki atmosferi gördükten sonra Ukrayna'da da taraftarlarımızın çok rahat duracağını zannetmiyorum. Sofya'da taraftarın ilgisini dağıtan kumarhaneydi. Eğer kalınacak otelde kumarhanede yoksa birçok siyah-beyazlı maç sonrası maç için uğraşacaktır diye düşünüyorum :)