12 Şubat 2010 Cuma

Mekanın Cennet Olsun Pembe Hasan

Dün gibi hatırlıyorum tarih 22 Eylül 2000, 5-1 kazandığımız Ankaragücü deplasmanı öncesi saat sabahın 9'u, 3 otobüslük adam İnönü stadyumunun eski açık tarafındaki merdivenlerdeyiz.. İstanbul ahalisi işinde gücünde haftanın son gününün sabah saatlerinde. Bizler ise otobüsleri bekliyoruz.

Güneş hafiften ısırıyor, deniz masmavi.. Rahmetli ile laflıyoruz büfenin önünde, onun bir elinde bira, bana diyor ki; "bavulla deplasmana gideni de ilk defa görüyorum, ne var içinde?"

önce gülüyorum.. "napalım başkan Ankaradan Eskişehir'e geçeceğim üniversite orda malum.."

Lafı patlatıyor rahmetli: "5. senen olmuş sen hala neler kovalıyorsun oğlum, bu kafayla senin okul bitmez..."

Ben de ona "içme be başkan sabahın köründe başladın gene" diyorum "yazık ediyorsun kendine.."

Ah be başkan elinden düşürmediğin alkol ayırdı bizleri. Mekanın cennet olsun Pembe Hasan..

Hiç yorum yok: