16 Ocak 2012 Pazartesi

Bursaspor Maçının Ardından


Aylar sonra ilk defa İnönü Stadyumu'muza gidiyordum. Semt,sokaklar, tribünler bildiğimiz gibiydi hatta daha da kötüydü. Sadece Beşiktaş için gelenlerin sayısı malesef her geçen sürede adeta daha da azalıyor. Kalabalık alkolünü abartılı şekilde alıyor, ağızlardan sadece küfür çıkıyor hatta haykırıyorlar, hep bir ağızdan kısacası kendileri çalıp kendileri eğleniyorlar.
Yakıştıramıyorum bu basitliği siyah beyazımıza ama yapacak birşey yok.

Aslında maç için de söylenecek pek birşey yok. İlk yarı biz, ikinci yarı rakip takım oynadı. Atamayana atarlar misali 3. golü bulduktan sonra rahat bir nefes alıyorduk, alıyorduk ama
tribünlerimizin performansı çok kötüydü. Hele ki 2-1 öndeyiz ve baskı yiyoruz maçın sonlarına yaklaşmışız, stress artmış, tribünümüz ise Bursaspor'a küfür ediyor. Rakip seyircide yok. Nedensiz amaçsız. İnsanlar parasını verip geliyor haliyle eğlenmek istiyorlar. 3 puanmış pek umurlarında değil. Benim ise Avrupa kupası maçları dışında bu sezon için ne beklentim var ne de bir hevesim... Deplasman kovalamak sanırım en iyisi...

2 yorum:

The Eagle Abroad dedi ki...

Bir ara ekranlarda gördük, kendi içlerinde bir atısma yada kavga sözkonusuydu, siz gorebildinizmi maçtayken? Golü yemeden biraz evvel olmustu, tezahürat desen kesilmisti o aralar zaten. Tam da iç geçiriyordum disi kartallar bile daha iyi tezahürat yaptı diye...

AcademY dedi ki...

Eğer kapalı 2.kat kutunun hemen yanındaki alanda çıkan kavgadan bahsediyorsan,tam önümde oldu. Sette durduğum için net şekilde gördüm. Gereksiz ne olduğu belli olmayan bir itiş kakış hadisesiydi. O bölgede çıkan bu tür hadiseler malesef bütün tribünleri de etkiliyor.